Linkan

Underbara spa-flickor jag har!!!

Det blev en alldeles jättefantastiskt underbar helg med Tea, Lollo och Linda! Ni är såååå... fantastiska! Trots förkylning o lite sånt trams så blev det alltså en av de bästa helgerna jag varit med om på länge. Vad tråkigt det är att vi bor så långt bort från varann bara. Känner verkligen att jag behöver er nära mig. Tur att det finns telefon säger jag bara... Och mail... och msn...

Vi ägde dansgolvet på BK (undrar om det heter så... kommer inte riktigt ihåg...) och Harrys. Blev liksom så att när vi klev in där så började det röra på sig. De som dansade runt om oss blev smått chockade när det bara fladdrade till bredvid dem... vi var som virvelvindar allihop. =) Jätteroligt att dansa ut ordentligt, det händer inte så ofta.

Jag var även jätteduktig och köpte nästan ingenting förutom mat o sånt. Hela resan blev att kosta mig runt 300 spänn bara. Eftersom jag hade tågbiljetter sen tidigare så räknar jag inte in den kostnaden. Men 300!! Det är inte mycket för en hel helg i en annan stad. Är van att det stannar runt 1000.... Men jag höll i slantarna. =)

Nu till några fina bilder från helgen. Håll till godo!

  

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback