Kom tillbaka hem nu....

Ibland kan man nog undra om den där lilla sötnosen är min egen... Nej, det undrar man aldrig, men jag tror ni fattar vad jag menar ändå... Jisses vilken saaaaknad jag har över min lilla brorson!!! Det gör mig ont i hjärtat att inte ha ens pratat med honom på minst en månad... Mitt lilla hjärta... snart kommer de hem  iaf... Men jag kommer ändå inte kunna träffa dem förrän tre veckor efter de kommit hem ändå... om de inte kommer till Skåre dvs... Vi får se. Saknar även hans lilla syster, vilket litet troll hon är! Så himla söt o gosig! Tydligen hade hon vart på gång med krypandet för nån vecka sen redan, så jag kan ju bara tänka mig vad duktig hon har blivit! Lilla snuttan... Vad mycket hon måste ha växt...

Här är mina hjärtan:

  

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback