Dop o sånt

Igår var det dop. Söta lilla Emily döptes och hon var hur cool som helst. Hon grät inget, utan babblade på som attans som vanligt. Det såg rätt kul ut... och så tittade hon på Dominic och skrattade, för han busade med henne från bänkarna längst fram. Det var bara den närmsta familjen och två till som var med. Jättemysigt.

Sen åkte vi hem till brorsan och åt smörgåstårta och massa slovakiska kakor och sånt. Mätt, men gott som tusan var det. Vi drack lite drinkar o sånt också. Skålade för lilla damen ett gäng med gånger. Sen sjöng jag och brorsan lite karaoke också. Hahahaha... va fult det låter när man inte har nån röst att följa. Det här var alltså äkta karaoke, inte som singstar. Men himla kul. Jag sjöng bl.a. Oh boy, med Peps Persson. =)

Idag ska jag köra lillebror till Grythyttan där han ska klippas av min favoritfrisörska. Nästa gång jag ska klippas ska hon få äran igen. En enda gång på flera år har hon INTE klippt mig.. och det var nu sist... Kändes konstigt. Men jag sparar ju, så det var inte så krånglig grej som skulle fixas. Däremot om jag ska ha ny frisyr så blir det hon som får klippa. =)

Jag kommer lägga upp bilder på bilddagboken sen. Ska bara kolla vilka jag får lägga upp först... Hedda

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback