Uääääh

Igår var en helt muppdag... Drack kaffe vid 10 ungefär och sen mådde jag illa resten av dagen. Sen fick jag nåt konstigt känslospel när jag var hemma själv på kvällen runt 19.30. Var vansinnigt trött och mådde illa som sagt. Hade inte haft nån aptit på hela dagen men åt ändå mat, så det kan man inte skylla på. 

Vid 22 mådde jag inte lika dåligt som jag hade gjort vid 20... för vid 20, då förstår ni så bröt jag ihop fullständigt och började grina o hela kitet. Ingen aning om varför dock... Ringde och pratade med Darina och sen grät jag inte mer. Men däremot fortsatte mitt illamående att hålla på.

Jag har även hunnit med att träffa chefen och kvitta timmarna jag var skyldig mot komptid och två semesterdagar, vilket känns alldeles underbart så jag slipper dra med dem också... Jag är nöjd och chefen också. =)

Idag kommer Fihja hit efter sitt jobb och då ska vi först och främst äta kalvfärsbiffar med potatismos och rårörda lingon, sen ska vi också baka saffransbullar. INTE ILLA!! Vi ska vara såna där tjusiga (?) hemmfruar och vara så väldigt duktiga... hehe...

Hmmm... och nu är jag uttråkad men trött... Kanske att jag ska sova lite... jag vet inte än. Somnar jag så sover jag en stund... men klockan ställd på 11.50... eftersom jag måste hämta tvätten då...

Oh, by the way.... Llite schyssta pics från lördagskalaset:





Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annie

Halloj bruden! Glömde ju helt totalt bort att gratta dig i fredags juh! Men nu så; GRATTIS! å hoppas att ni hade skoj i lördags. Förutom den skumma människan alltså! :)

Kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback