I´ve got a brand new attitude and I´m gonna wear it today...

Så är det. Och min attityd är fruktansvärt underbar! Allt känns skitbra och jag mår bättre nu än jag gjort på väldigt länge. Allt börjar flyta på och snart blir det ordning hemma hos mig också. Saknar bara det där förrådet såklart... Skulle va ganska bra att få bort det som inte behövs här inne. Och gärna snart eftersom jag ska ha party party om inte alltför lång tid också.

Imorse pratade jag i telefon ungefär heeela morronen... Först ringde jag Fihja, men kom till mobilsvar... saatana... Hon ringde sen till mig. Sen ringde jag svägerskan och pratade med henne ett bra tag. Pratade även med dottern i det huset, hon var ganska pratglad, men ville absolut inte sova när mamsen ville det... så kan det gå. Efter det slängde jag in huvet under duschmunstycket och när jag precis skulle torka det så... ringde det igen!! Då var det vän i Kumla som ringde. Så pratade vi också ett bra tag... Jag som precis hade tänkt att äta frulle efter nerblötandet.... Det fick vänte en liten stund till. Men nu har jag iaf ätit och väntar bara på att Fihja ska komma hiiiiit så vi kan plugga lite. Och sen åka till soptippen (stamkund numera) med gamla TVn. Den slutade ljuda sig i lördags, precis när det skulle tittas på film här... typiskt. I söndags tittade vi på blocket och hittade en 28 tums för 400. Jag slog till direkt. Så nu står den här och både ljuder och visar mig det jag vill se. Den gamla var lite skummo ändå... den hade nog gjort sitt. Var två tråkiga streck över skärmen som jag inte riktigt gillade också. Hade kunnat vänta ett tag med tanke på pengisar iofs... men men... krånglade tillräckligt så jag tröttnade helt enkelt.

Vet jag om jag ska svamla lite till... Kanske att jag borde ta och spika upp lite saker på väggarna..? T.ex. mitt elefanthuve? Fihja är på ingång om en liten stund. Jag hinner spika upp nåt iaf... =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback