Snigel

Happ... igår gjorde vi slag i saken. Nu är vi singlar. Konstig känsla att bo kvar... men bara några få dagar till nu... Önskar de kunde svischa förbi fort som satan.

Jag måste köpa säng... inte så roligt, men jag behöver, eftersom jag inte har någon längre. Jag skulle iofs kunna sova i bäddsoffan några nätter, men då måste jag ju ändå ha en ny säng senare. Och jag ska få den som kombinerad födelsedagspresent och julklapp.. Ganska bra att fylla sent på året ibland. Går att greja lite på det viset då.

Jag är för övrigt pank... eller alltså... just nu har jag några kronor, men de kommer gå åt till adressändring, hyrsläp, mat och lite annat smått och gott. Men sen finns det inge mer pengar den här månaden... Känns pissigt, men men... bara att bita ihop... Jag hatar att va pank... speciellt när det är tre veckor kvar till nästa lön... =(

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback