Bye bye Skåre... Hello Herrhagen!!

Nu är det flyttpackning som gäller. Jag flyttar till Herrhagen, ca 1 km från stora torget. Kommer bo ganska trångt, men väldigt mysigt. Det är en tvåa på 43,5 kvadrat, men jag tycker mer att det är en 1½:a... Ligger på tredje våningen i ett trähus utan hiss, så själva flytten lär kännas i nån dag sen... Mycket bärande kommer det bli.

Jag kommer sen att ha ungefär 500 meter till Friskis & Svettis där jag ju tränar, ungefär 3,5 km till jobbet och mindre än 1 km till Fihja. Perfekt! Många laga-mat-tillsammans-dagar blire då!

Jag är för övrigt megaförkyld... igen... Det hade gått över skapligt till torsdagen, men sen blev det omtag och jag snorar nu som en galning, hostar och har ont som fan i halsen såklart. Och jag som var sugen på att dra igång med träningen nu igen. Till veckan nån dag ska det va dags hoppas jag. Nu får det räcka med sjukis. Det är inte kuuuul.... =(

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: fihja

Mååååååånga lagamatdagar/kvällar ska det bli.. =) Jag längtar redan.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback