Usch vad grejer!!

Va fan... Jag trodde verkligen inte att jag hade såhär mycket att packa! Massor är egentligen inget jag behöver. Men t.ex. så kan jag inte kasta/skänka bort jättefina gamla tekannor och serviser jag fått från mormor eller farmor... Jag känner mig så överfull! Jag borde verkligen göra mig av med massor! Det är ju så mycket onödigt... =(

Än sålänge har jag packat 10 kartonger fulla till bristningsgränsen... Och jag vet att det blir minst 3 till... gissar på fler ändå... För jag tog nog inte i så hårt med den siffran. Sen är det ju väskor/sopsäckar med kläder och andra textilier (vilket mysigt och oanvänt ord det är egentligen...) som jag ska ha med. Och då har jag ju faktiskt ändå rensat ur bland kläder. Gett bort en hel del till folk jag känner, lämnat in till second hand-affärer osv. Och här om dagen gav jag bort fyra par skor till. Fantastiskt! Jag är stolt över mig själv. För nu har jag nog bara ca... 12 par skor kanske... (?) Då är det ändå inte bara de 4 paren jag gett bort... har säkert lämnat bort 10 par de senaste två åren, varav 7 sen i somras ungefär... Ganska bra va? Jag behöver lite uppmuntran här... =)

På lördag kommer A och L hem till mig... Kanske att det kommer nån mer flicka, det får vi se. Men det ska bli himla trevligt! A har inte sett detta place än... och jag flyttar ju som sagt snart, så hon hinner precis. Fast det ser ju inte direkt vanligt ut här eftersom det står kartonger och väskor o annat tjafs överallt... Aja, det blir min utflyttningsfest det.

Det här är min paus från dagen... Har hållt på hela tiden idag, trots ihållande jävla idiotförkylning... fy fan för förkylningar! Trodde i onsdags att jag skulle bli frisk, men omtag har vi ju alla hört talas om... så det blev det. Inte alls bra, jag hade tänkt komma igång med träningen imorron, men icke... Får vänta några dagar till. Förhoppningsvis torsdag eller fredag. =)

Näh... nu ger jag mig för ikväll... vid datorn alltså. Packandet "lockar" juh... =(

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback