Jobb, massage och lång natt

Nu har jag ganska nyligen kommit hem från första delen av dagens jobbande. Går bredvid hos min kommande nya brukare fortfarande. I eftermiddag ska jag jobba hos min nuvarande kl 16-22. Sista schemalagda helgen där nu. Den är fyra pass lång, dvs fre, lör, sön och mån. Den kallas för långhelgen eftersom man också jobbar måndagen. Logiskt o bra. Och sen jobbar jag skärtorsdagens kväll och långfredagen till 15.30. Sen är schemat slut där, förutom ett personalmöte som jag ska gå på för att säga hejdå till mina arbetskamrater. Det kommer kännas lite skumt måste jag säga... =S

I tisdags masserade jag då Fihja, eftersom hon hade så brutalont, men det berättar hon kanske mer om i sin egen blogg... :-P Hur som helst så var det första gången på evigheter som jag masserade någon över huvudtaget. Det gick bra, men jag måste massera mer, för det var skitjobbigt. Usch va kassa muskler jag måste ha... iaf massagemuskler. Jag tycker det är kul också, för jag är grym. =)

I förrgår träffades jag och Love... och det blev en lååååååååååååååååååååååååååååång stund vi sågs... Kunde inte slita oss från varann, men tvingade oss till slut... Så vid 3.35 igår morse så åkte han hem... Vi va ganska trötta igår kan man säga. Och jag hade tvättid kl 7 också... inte kunde jag somna ordentligt efter det heller.. och sen gick jag bredvid på jobbet 14-21 också... Men det var det värt, lätt. Som Alex själv uttryckte det: "Igår var en sån där natt som man kommer att minnas när man är nittio och sitter på hemmet..." <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nettizz

"går var en sån där natt som man kommer att minnas när man är nittio och sitter på hemmet..."



MEN AAWWWWWWWWW vad söta ni är då =)



Puss =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback