Liten diss...

Jag skulle va seriös och lägga upp bilder på bilddagboken, men det gick tydligen inte idag. Så jag dissar den och lägger upp dem här istället. =) Varsågoda:
 
Här är då söta Dominic med sina nyinförskaffade simglajjor. Finns bara kärlek!!


En potatis som har fått klor... Jag fick ett litet asgarv när jag såg det. Grymt nöjd...


Det finns allt lite krut i lilla damen Emily också, men hon blir väl som hon umgås... Då menar jag i princip alla hon träffar, men framförallt storebror Dominic. =)


Här är en supernice bild jag tog när jag och Alex var ute på en promenad. Jag gillar den iaf.


Ja, som sagt... de är väl rätt lika... Krutbullar. =)


Och den här fullkomligt älskar jag. Guldbild om jag får säga det själv, och det får jag ju eftersom det här är MIN blogg.


En "liten" smiley som jag och Alex gjorde tillsammans. Någon lade till hornen nån annan dag dock.


Jag fick ett antal skrattanfall åt detta också... Det ser ju rätt kul ut, eller hur? Änder som letade efter mat iaf... Ni skulle sett när de sprattlade som tokiga för att hålla sig nere i vattnet. ;-)


Otippad bild, men den är härligt mysig på nåt sätt tycker jag.


Guldsegern för FÄRJESTAD igår firades lite.. bl.a. med detta bubbel...


Ja, här är de... De behöver nog ingen närmare beskrivning?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback