Väntar

Mhmm... så sitter jag här och väntar ut tiden lite. Jag slängde precis i tvätt i maskinerna. Ska vänta på att de blir klara, sen hänga/köra torkprogram. Under tiden tvätten torkar ska jag ut på staden en vända. Först och främst ska jag lämna blodprover inför operationen, sen ska jag träffa Fihja och kanske Darina. Fantastiskt väder är det iaf. Eller... det var kanske att ta i, men det är iaf bara lätta moln som dyker upp på himlen ibland. Jag kan tycka det är rätt trevligt med moln, för jag har ju redan råkat bli alldeles röd i ansiktet och i urringningen. Helt otroligt va? Men så är det.

Humm... tiden går sakta när man väntar. Inte direkt så jag längtar efter att de ska sätta nålen i mig igen, var ju inte länge sen jag lämnade blod sist heller... Men men, det ska göras iaf. Jahapp... jag får väl hitta på nåt, plocka, städa undan eller liknande roliga hushållsaktiviteter... kanske jag borde diska. Det är ju kul. :-P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback