Gladare skit än mig får ni leta efter idag!

Den här dagen har varit fantastisk. Helt jävla überfantastisk!! Jag har skaffat mig en ny älskling, nämligen:



För att ta det från början:

Jag vaknade 8.15 imorse, ringde svägerskan och bad henne komma hit med barnen istället för att jag skulle åka dit, eftersom vi ändå skulle shoppa sen. Så de kom vid 10.30. Sent... men vi hann färga mit hår, dock inte shoppa. Jag är nöjd med resultatet, men det känns lite konstigt än. Det går över snart.

Vid 12 lagade vi kycklingsallad som blev hur god som helst. Kl 13 skulle jag va i brandstationens utbildningslokal. Och jag hann, var där vid 12.55. Helt oväntat kom jag tidigare än jag trodde jag skulle komma. Bra gjort! Där hade vi först 1½ timmes teori och information om brandsäkerhet osv. Mycket intressant. Ni har väl brandvarnare där hemma? Som verkligen fungerar menar jag då? =) Sen fick vi släcka ett brinnande gasolbad, en brinnande docka i rullstol och sen en liggande docka i en rökfylld lokal. Mycket intressant och givande dag var det!

Strax innan 17 var vi klara med utbildningen och då ringde jag svägerskan. Vi träffades på Duvan och gick runt och shoppade lite. Det var trevligt. På väg ut från Duvan lyckades en charmig och söt försäljare fånga in mig och ge mig funderingar... Jag stod och snackaade med honom ganska länge, svägerskan gick vidare till Åhléns sålänge. Sen gick jag ifrån honom, och gjorde då en liten check på hur mycket jag skulle kunna ringa och sms:a för den summan... och kom fram till att det var ett bra erbjudande, med min nya älskling som gratis medföljande flirt... =) Jag Hängde med svägerskan en vända till och sen bestämde jag mig för att gå med på erbjudandet. Så tillbaka till charmtrollet gick jag och gjorde en affär med honom.

Efter det hämtade jag upp Fihja för att åka till Pizzeria Akuten och tugga käk. Där finns en skithärlig pizzakille som är hur charmig, söt och rolig som helst. Vi garvade ordentligt och flirtade väl lite också. =) Mumsig var pizzan och när vi skulle gå dök det in två något äldre karlar. En av dem började prata om hamburgare och lät ltie irriterad... Såhär blev de följande få minuterna:
Gubbe: Har ni inga 90gramshamburgare?
Pizzakille: Nej, tyvärr endast 150grams.
G: Okej, jag får ta en sån då. Men jag vill inte ha nån sallad.
P: Okej, ingen sallad.
G: Har ni vanlig senap?
P: Mummel mummel...
G: Har ni korv med bröd då?
P: Nej, tyvärr inte.
G: Nähä. Jag får ta lite dressing på den då.
P: Javisst.
G: Jag vill ha stekt lök på, det har ni väl?
P: Nej, tyvärr inte.
G: Har ni ingen stekplatta eller?
P: Nej.
G: Hur tillagar ni då hamburgaren?
P: Vi har en ugn som vi använder.
G: Jaha, det var ju alldeles UTOMORDENTLIGT dåligt! Då borde ni inte ens få servera hamburgare här!

Här bröt jag och Fihja ihop fullständigt. Vi hade försökt hålla oss för skratt länge... men nu gick det inte längre. Det bara brast!! Vilken satans GUBBE!! Vafan, passar det inte, så dra nån annan jävla stans då!! Oh, jisses va bräääääääääääääänd han va! Suck...

Nähäpp... sova snart kanske... Efter en hyperhappy dag med många skratt borde jag sova som en stock, eller vad tror ni?

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Fihja

HAHAHAHAHAHA Jag AVLIDER!!! Detta var UTOMORDENTLIGT dåligt... Nejmen lägg av va roligt..

Postat av: Nettizz

Jag måste erkänna att vissa människor skriver precis som de pratar! Det är en komplimang alltså, ett slags trademark.

Jag menar, att när jag läser din blogg så kan jag formligen HÖRA dig berätta om sakerna du skriver om. Det är som om du satt bredvid mig och berättade. Speciellt den biten om gubben som ville ha hamurgare på pizzerian! Du är för härlig, Tess!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback