*hoppar o skuttar*

Så nu är det såhär att jag mår alldeles fantastiskt bra. Igen. =)

Jag har köpt mina nya favoritskor idag. Tur att jag har världens bästa lillebror! Jag har funderat länge och väl på dessa skor och kom fram till att det var ett riktigt bra köp. De kostade ju, men det är mocka och de är riktigt sköna! Jag har aldrig nånsin hittat "finskor" som är sköna!! Och jag har heller inte köpt billiga skitskor på hur länge som helst. Jag tycker att det var lite befogat att faktiskt köpa bra och snygga skor. Ja... de kostade 699 kr. Men det är de värda, lätt! Jag ska använda dom så ofta jag bara kan! =)

Jag och A var ute och promenerade i... söndags. Och då trampade vi upp en smileygubbe i en slänt vid korsningen mot Hammarö, strax bortanför Herrhagen. Superfin är den! Jag fick chansen att titta ordentligt på den idag när jag åkte hem. Suveränt. Grymt nöjd är jag över denna otroligt artistiska smiley. =)

Åh!! Mars är så överbokat så det är sjukligt! 7 mars ska jag ju till Örebro och träffa tjejerna, mina underbara flickor från skoltiden i Hällefors. Och 14 mars fyller pappa år och Darina ska ha examensceremoni på universitetet. 21-22 mars jobbar jag. 27 ska jag på The Hives med Annika. Sen ska jag jobba 28 och 29, för jag bytte 7 + 8 mars mot den helgen... För jag fick tydligen inte ge bort de turerna till arb.kompis för då skulle det bli kvalificerad övertid på honom... det är för dyrt för kommunen det. Aja, men det ordnar sig. =)

Det luktar potatismos här i huset... därför är jag sugen på det nu. Jag ska dra iväg och handla potatis, mjölk o lite annat småkrafs nu. Ciao!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hazel

Halloj!



Du har blivit utmanad! Gå in på http://hazelhill.blogg.se/2009/february/idag-sa.html#comment !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback