Spontanfest!

Jahaaa då det blev det igår. Och kul var det. Sent kom folket, men jag hade vart duktig (???) och blivit full innan de kom. Hahahha... Det lektes liten lek, jag har aldrig... som vanligt. Som vanligt blev man ännu fullare, ännu snabbare än om man bara dricker... Sen bar det av till Nöjesfabriken där det härjades ganska bra. Dansade en hel del, hånglade lite... dansade mer, blev sur på jobbig människa och sen hem. Ringde ett samtal som kom att bli... välinformativt för den som lyssnade på mig. Jag har en tendens att bli som fullast när jag väl är hemma... varför vet jag inte, men så är det ofta. Och vaaaaaaaaaaaaaarför ringer jag då mitt i natten, för nu snackar vi om att jag ringe vid 2.30 ungefär... Och ångest har jag haft idag... inte för ATT jag ringe... utan för att jag var osäker på om jag sagt nåt olömpligt... Men det hade jag tydligen inte... TUR!! Det pratades till nån gång runt 4...

Vid 8 vaknade jag, kissade... somnade om, vaknade vid 9, somnade om igen... sen vaknade jag vid 10... och gav upp återsomnandet... Ringde papps eftersom de skulle hit idag. De hade redan vart hos brorsan en timme... Jisses, vilka människor att gå upp så tidigt för att åka in hit sååå tidigt?? Jaja, de är vuxna... :-P Hur som helst... Papps va inte den enda som fick samtal från mig. Nääähääääää då... Jag ringde även killkompis. Han sov hoppas jag... men jag talade in på mobilsvar. Mycket oklart om det var nåt slags informativt röstmeddelande jag talade in. Jag avbröt mig själv mitt i allt, lade på... och när jag gjort det så insåg jag: Jag låter fortfarande FULL!! Det kunde jag ju givetvis inte vara... men jag lät nog fan full... Han hade heller inga problem att lyssna till min underbara bakisröst... Jag "sjöng" en hel del igår... hahahahha....

Nä... natta mig själv nu... Ska upp o tvätta 7 imorron... tjohooo va kul!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback