Suck... stor jävla... suck...

Idag vaknade jag 7.39. BUT WHYYYY??? Jag är ledig. Det enda som var bokat idag är tvättiden 12-17. Med andra ord så är jag fortfarande i tvättartagen. Hur som helst... till det där med sucken... Jag gör oftast inte så mycket när jag tvättar, kanske tittar jag på TV, nån film eller nåt annat. Idag var det samma sak, satt i soffan och såg på TVn. När jag skulle ner till tvättstugan första gången, så var jag lite snabb med att gå ur soffan. Därmed drämda jag i en stackars liten tå... Eller... den är säkerligen inte liten eftersom den stack ut så förbannat långt att den dundrade i den satans jävla brudkistan som jag använder som soffbord. Vafaaaan!! Ont gjorde det såklart. Och det fortsatte göra ont länge. När jag för tredje gången skull ner till tvättis så tyckte jag det gjorde lite FÖR ont. Så när jag kom upp till lägenheten igen så tog jag av strumpan och skulle kolla läget med min lille tå. Och tja... vad ska man säga. Jag hade verkligen drämt i den ordentligt, för minsann hade det börjat blöda under nagelhelvetet. Det kallas väl nåt, men jag har ingen aning vad det kallas, så jag ger fan i att ens försöka sätta namn på skiten. ONT gör det iaf.

Nu väntar jag på att tvätten ska torka där i tvättis och samtidigt så lagar jag mat. Hungrig som fan är jag, för tydligen så glömde jag bort att äta under dagen. Ja, jag har ju haft i mig frukost, men jag brukar äta lunch vid 13... senast 14. Mycket konstig känsla i magen har jag alltså nu. Därför ska jag bege mig till köket och steka min karrébit.

Off I go... Ciaooo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback