Happ, det här är jag då.

Läste Hazels blogg och efterapar!


1. Tre namn jag lyssnar till: Tja... jag har väl en del att lyssna på. Mitt namn är ju lite tacksamt på det sättet... kan göra om det till många smekisar! ;-) Tette, Tess, Tessi... det är väl de flitigast använda smekisarna för mig, förutom självaste namnet mitt såklart.

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag lyckas alltid klättra uppåt och ger mig inte när det är åt helvete ett tag.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag låtit mig själv komma efter andra ganska mycket.

4. Något jag är rädd för: Att något hemskt ska hända mina nära...

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, glädje och vatten.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Dissikera djur, springa ett marathon (inte just nu iaf), hoppa bungyjump (men fallskärm går tydligen bra)...

7. Detta tycker jag om att göra: Träna, laga mat, umgås med familj och vänner, skratta tills jag kiknar mm...

8. Detta vill jag göra just nu:
Ringa ett samtal. =) Ja, jag ska så fort jag är klar här!

9. Bästa känslan: När man är överlycklig.

10. Värsta känslan: När det man var överlycklig över visade sig inte vara så bra.

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Åh... suck... Humor, en stor portion sånt tack!! Ödmjuk, ärlig, känslig... ah...

12. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Resa mer, träffa kärleken (ja, faktiskt...)... skaffa familj med den kärleken. =)

13. Min käraste ägodel: Sängen är skön... telefonen är bra... datorn också...

14. Något jag vill ha i present: Playstation 3 med Singstar och Guitar Hero... =)

15. Detta har jag på mig just nu: Jeans, linne...

16. Favoritkläder: Mysbyxor/träningsbyxor, linne, raggisar om det är kallt åt fossingarna.

17. Favoritdjur: Kisse, lätt.

18. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Är periodare... just nu spelar jag mycket rock av olika slag. Dock inte så mycket hårdrock... T.ex. Glasvegas, The Killers, Three Days Grace, Renegade Five, Nickelback, Volbeat... Lyssnar också på radiopop... =)  

19. Favoritlåt just nu: Står mellan några: Nickelback - Something in your mouth, Glasvegas - Go square go och Three Days Grace - Animal I have become. Bara några av dem. =)

20. Stjärntecken: Skytt.

21. En bok jag älskar: Serien Sagan om Isfolket av Margit Sandemo

22. En film jag älskar: Emmm... skippar den frågan... kommer bara på nåt bättre sen ändå.

23. Tv-program jag gillar: Greys Anatomy, 2½ men, Desperate Housewives, Ugly Betty...

24. Favoritdoft:
Det beror lite på tillfälle... Nyduschat luktar ju alltid nice.

25. Detta äter jag gärna: Indiskt, thai, kina, grekiskt... mm

26. Dricker helst: Vatten... Vid party kan det bli vin, cider eller drinkar för det mesta.

27. Hit vill jag gärna åka på semester: Sydafrika, Sydamerika, Italien, Aten... Nya Zeeland såklart

28. Färg på mina ögon: Bruna.

29. My height/Min längd: 172 cm.

30. Personer jag beundrar:
Alla föräldrar som lyckas få till bra ungar... Dvs mina egna t.ex. ;-)

31. Det här tänder mig: Hmm... vissa blickar... och sånt smått o gott.

32. Det här gör mig avtänd: Tron att man är bäst av alla.

33. Favoritcitat: Hahaha... jag har nog inget. Isåfall har jag glömt det... och då är det nog inte så favoriserat?

34. Udda förmåga/egenskap: Emmm... jag vette fan.

35. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Jag är ju ett djur... det är vi ju alla! :-P

36. Vad lyssnar du på just nu? Nickelback - Never gonna be alone.

37. Vad har du gjort - ska du göra idag? Jobbat, varit på stan och köpt biljett till morrondagens äventyr, träffat bror med familj. Bjudits på tacos där, mumma!!

38.Vilken musikstil tycker du mest illa om? Har svårt för jazz, opera, dansband, riktigt hård hårdrock, klassiskt...

39. Vad har du för TV-kanaler? Boxer-paketet...

40. Har du åkt moped någon gång? Ja för fan.

41. Har du busringt någon gång? Jodå...

42. Har du fått felparkeringsböter? Mmm, det också... Inte så glädjande.

43. Är du bra på matlagning? Japp, det tycker jag. De flesta som smakar tycker samma. =)

44. Klarar du att tanka själv? Såklart...

45. Vad var det senaste du handlade? Massa konserver till asiatisk mat, kycklingfiléer, mjölk, makrill i tomatsås och tonfisk... t.ex. Och en hel del frukt/grönt.

46. Kan man vara vän med sitt ex?I vissa fall.

47. Hade du mycket hår som liten bebis: Var nog som en vanlig bebis.

48. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Hej, du har kommit till.... osv...

49. Var hittade du den här listan? Hos Hazel...

50. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Den som har lust och tid över till lite trams! ;-)
Sådärja.

Ciao alla!!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hazel

Hoj! Men, är du så lång! Och bra där på frågan om vilket djur du skulle vilja vara, ja vi är ju djur allahopa! :) Du förresten, tror du jag kommit ihåg att lämna ugnsformen hos din bror? Svar nej, suck, är helt disträ och glömsk! Ska försöka nästa gång det bär av till Hfs! Ha det gött!

Postat av: Hazel

Å just det! PARTY ÅT FOLKET! Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback