Igång igen

Imorse vaknade jag 7.30. Jag låg och drog mig ganska länge, sen hade jag i mig frukost vid 8.20. Jag drog iväg till gymmet och tränade sen. Kom hem vid 11.20 och duschade, vilade en stund, pratade lite i telefon (vilket jag gör väldigt mycket nu för tiden) och nu har jag fått på mig kläder o tagit tag i dagen. Ska käka lunch nu tänkte jag.

Jag har kommit in på en kurs. Försöker få tag på kursledaren för att kolla om den ingår i det program som jag vill läsa sen. Gör den inte det så kanske jag får lugna mig med att plugga till hösten istället. Vi får se sen vad jag ska göra med det. Kl 15 ska jag träffa chefen en sväng för att se hur vi ska lösa det här med mitt jobb också. Hoppas det finns några alternativ klara redan, så jag får lite klarhet i hur jag ska göra med allt. Skolan beror på jobbet och jobbet beror på skolan kan man säga. HUR förvirrat??

Nä, lunch va det ja...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback