Min "lediga" dag...

Idag var jag ledig... enligt schemat. MEN... jag jobbade extra 7-14. Sen åkte jag till gymet strax innan 15. Där har det hänt massa grejer, så jag åkte därifårn strax innan 19. Fyra timmar på gymet. Eller i lokalerna där iaf. Mycket trevligt var det!
Sen cyklade jag som en dåre hemöver och det innebar såklart eftersvett... hahaha... så jag satte mig här en stund, för att sedan äta lite kvällis för att ge kroppen tillbaka lite energi. Sen duschade jag. Och jag skrubbade och skrubbade, både ansikte, kropp OCH fossingar... eller de blev... lite småfilade iaf. Håller ju helst fingrarna borta från fossings... som de flesta redan vet. *L* Så NU är jag ledig. Dvs, nu lugnar jag ner mig för dagen.
Peelingen jag använde på kroppen är oljig, så jag är som en ål nu... hal och kladdig! Hahahaha!! Men det är gött, huden behöver mycket fukt nu. Har haft torra fläckar som sett ut som torrt fiskfjäll... och DET är inte så hett kan jag säga! Och ont gör det när det är så torrt att det spricker i huden.... Uuuuuuuh va otrevligt.
Nu bye bye

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback