Snö...?

Mmmm, man kan säga att snö är det som faller ner från himlen i stora mängder just nu. Väldigt stora mängder. Jag tog i lite förut och förklarade att det snöar så mycket att man måste skära igenom det med kniv... det var ju såklart ett litet ljug, men det var iaf ett vitt ljug. Sen kan man även säga att jag hittar på nya ord... kanske att jag borde sluta med det, så inte min stackars brorson får för sig att såna ord är det som stämmer? Alltså, jag rättar mig själv: Det var en liten vit lögn. =)

Igår var jag hos Nettizz och det var himla trevligt. Helt otroligt att vi ses så sällan, trots att vi bor i samma stad. Hur som helst, varje gång vi ses så är det superkul att prata om allt mellan himmel och jord. Du är GULD värd!! *kärlek i massor*

Jag ska försöka byta en helg i mars... eller kanske t.o.m. försöka få ledigt istället. Jag tror jag har nån semesterdag att ta ut än... Måste kolla det tror jag. Jag har lite ångest också... Just den helgen som jag pratar om har jag blivit bjuden till Örebro på tjejkväll med det gamla tjejgänget, där ALLA utom jag har bestämt sig för att komma... Jag vill verkligen dit!! Problemet är att mina spatjejer vill komma hit då också... Fast vi är bara fyra, det är lättare att få ihop oss än alla de andra på samma gång. Jag ska nog satsa på Örebro ändå, förlåt spaisar... Sen kan jag jobba fredag kväll som vanligt och bara ta lördagen och söndagen ledigt. Så får det bli.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin och Neo

Hejsan hej hoppas du har det bra i snön =)

Här finns det en hel del av den varan!

Kramar från oss!!!

Postat av: Fredrik

Ja hoppas du får det bra i snön och en trevlig kväll med gamla tjejgänget.



Kramar till dig

Postat av: Annie

Hej hej! JA! Kom te Örebro! Helt otroligt att nästan alla kan, hör inte till vanligheterna!!Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback