Miniflytt

Jag bor hos Alex fram till månadsskiftet när vi ska flytta till vår nya lgh. Det går bra såklart, men jag längtar tills vi får ordning hemma. Sencha märker av att det är nåt på gång, hon är lite orolig och extra skrikig... :-S Hon låter ju rätt bra i vanliga fall, så det är lite jobbigt för oss på nätterna nu. :-P Men det går över. 

Mitt livs största affär hittills har jag gjort idag. Bil har inhandlats, den ska hämtas nästa vecka när allt är färdigmonterat och så. Ska bli superhärligt att ha en bil som fungerar och (förhoppningsvis) inte småkrånglar åt oss hela tiden.

Jag är så trött... Förkyld igen... Och Senchas oro på det... gissa om det varit dligt med sömn. Så ikväll  blir det bara lugnt och tidigt i säng. T.ex. efter en dusch som jag tänker ta ungefär nu. Imorron jobbar Alex ett tag, då ska jag till min lgh och greja lite, sen ska vi på bio på kvällen tänkte vi. Public enemies. =)

Trevlig helg på er!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annelii

Ojda ett nytt åk minsann. Vad kul!! Tack för messet..har ju inte tillräckligt me täckning i Saxis för att skicka tillbaka ett. Men nu e jag hemma igen, efter 4 helt underbara dgr!! Blir häng, mys och tidig sömn för min del ikväll:)



Sköt om er, lycka till under er pågående miniflytt ler* Massa kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback