Glad midsommar!!

Hoppas att ni får en bra midsommarhelg allihop! Jag ska iväg på liten fest igen iaf. En CiP-fest. Alex följer också med. Lite nytt folk igen, ska bli kul.

Har för övrigt inte kunnat sova ordentligt inatt, för jag hade ingen nässpray hemma. Så det blir en tur till Bergvik för att köpa sånt, samt lite föda till kvällen, t.ex. potatissallad och nåt kött, eller kanske baguetter med nåt schysst pålägg... Vi får se vad det blir.


Den här har jag ikväll, tillsammans med antingen jeans eller vita leggings, svart kjol och svarta benvärmare.

Tidigt (för att vara midsommarafton och ledigt) var jag uppe idag, efetrsom jag vaknat och då inte kunde somna om av ovan nämnda anledning. Och vad gör man då vid 8 när ens turas-om-bo ligger och sover? Jo, det ska jag berätta för er. Jag tog fram nagelgrejspåsen och satte igång med nagelarbete. Klippte först, sen putsa ytan för att sedan kladda på lite nagellack också. Så nu sitter jag här och väntar på att det ska torka. Är väl ungefär det här jag kan göra utan att paja finishen på det. Ska iofs lägga på ett överlack också... Bäst att göra nu kan jag tro.





















Såhär blev det i hörnet med lampan i köket efter lite krånglande med skarvning av sladd o sånt. Jag är tvärnöjd. =)

Ha det så bra i helgen då!!

Ciao!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback