Humm, undrar hur det här går.

Lägenheter är den stora grejen nu. Men det har ni nog förstått redan. Idag dök det upp en glömd uppgift som innebär att det kanske blir svårare att få en... Vi får se hur det går. Vi har iaf hittat hem, om vi nu får den. Jag är lite nervös kan jag erkänna.

Den lägenheten ligger på Sundsta, precis bakom Statoil. Superhärlig. Jag önskar verkligen att det kommer gå vägen nu. Inflytt 1 september isåfall. Vi får se som sagt...

Och idag har renoveringen av mitt badrum påbörjats. Schysst timing, eller nåt. Precis när jag som mest febrilt söker ny lgh fixas min nuvarande... hur komiskt? Jag tycker  mycket... Men det gör inget, det ska bli trevligt att ha fräscht åtminstone nån månad. Eller längre, beroende på hur det nu går.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback