Kanske bättre snart?

Fy satan en sån långdragen jävla... vad det nu är. Virusinfektion eller nåt... Varit mer eller mindre sängliggande i över en vecka. Alex sedan i tisdags. I fredags började jag få ont i halsen på eftermiddagen och nu har det nog äntligen brutit ut ordentligt. Skönt, så det går över nån gång. Igår hade vi ingen direkt aptit, så frukosten blev inte så väldigt allvarlig, nämligen detta:

Ett försiktigt stekt ägg och ett glas färskpressad ananas- och blodgrapejuice.

I övrigt... Storebror med familj har flyttat till Stockholm nu. Igår för att vara precis. Jag kunde såklart inte hjälpa till... Men jag ska städa deras lägenhet åt dem. Nån dag framöver.

Midsommar då? Jag har ingen lust att åka nånstans, mest för katternas skull. Verkar inte hända särskilt mycket i Karlstad heller. Nån som vill komma hit? Grilla, sjunga, dansa, spela spel... eller vad som helst? :-P

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annelii

Hoppas du känner dig bättre stumpan! Till midsommar blire saxhytta för min del. Kvalitetstid med familjen du vet;)Men om du av en händelse skulle få för dig att ist åka mot dessa trakter, så hör av dig!! Massa kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback