Massa extrafamilj

Japp... nu har jag träffat Alex familj. Och de är ju bara för fantastiska allihop! Kan nog inte sammanfatta dem bättre än så. Jag stortrivs med dem och allt känns bara ännu bättre nu. Jag får nypa mig i armen för att förstå att det är verklighet alltihop. Kan man verkligen ha sån tur? Är det tur förresten? Det kan det väl inte vara? Tur är om man råkar välja siffror på Keno och man vinner på dem... När man passar ihop med folk, så är det ju kemi osv. Hur som helst, allt stämmer och jag är lyckligare än nånsin.

Som jag sa en dag förut till Alex: Jag har inte skrattat såhär mycket sen innan första förhållandet. Kanske har jag redan sagt det, men det är värt att nämnas igen isåfall. =) Det är stort... så jävla stort. <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Miss Hazel

Va gött! Kram på rej!

Postat av: Nettizz

Jag är såååå glad för din skull, Tezzy =)))))))

Du förtjänar verkligen att känna såhär!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback