Nåt är fel

Nu har jag gått omkring med nån slags rosslighet som jag är van att höra från gamla personer som behöver pep-mask... Det har hållt på sen åtminstone 23 maj... Och jag har tänkt att det är väl bara nåt tillfälligt. Men det blir liksom värre och värre hela tiden. Jag kan inte förklara det hela... det sitter djupt nere i halsen, precis ovanför vänster bröst kan man väl säga. Bara för att det inte räcker med det så har jag svinont i ryggen, också på ett ställe där jag inte är van att ha ont, nämligen mitten av ryggen. Ungefär i höjd med längst ner i lungorna.

Imorse ringde jag sjukvårdsrådgivningen... hon tyckte att om det inte går över snart eller om det börjar pipa när jag andas, eller att jag får feber så ska jag gå till vårdcentral... Suck... det är väl det sista jag har lust med just nu, när jag äntligen är superfrisk efter magoperationen.

För att säga nåt kul också. Jag har handlat lite idag... Det borde jag kanske inte gjort med tanke på månadens ekonomi, men jag gjorde det ändå. Kände att jag behövde det just nu. Det blev iaf en lampa till sovrumsfönstret och en kökslampa som jag ska försöka få upp ovanför köksbordet på nåt sätt. Det kommer kräva vilja och hårt arbete... om det inte funkar på en gång, men det kan jag väl aldrig tro...



Sen funderar jag på att införskaffa laptop nån gång ganska snart... Tyckte det skulle va perfekt med en ganska liten, men inte fööör liten. Så jag tänkte att 12" skulle va bra... eller 13"... Men när jag pratade med Expert-Daniel så berättade han att de där datorerna är väldigt långsamma... och sen visade han mig en som han tyckte skulle va perfekt för en Svensson som mig... som har tänkt surfa, skriva arbeten, lägga in bilder och spela musik... Ja, för det är väl ungefär det jag gör faktiskt. Jag behöver ingen värstingdator, men jag orkar inte med sega datorer... Så hur som helst så har han nästan sålt in denna:

Det är en HP Pavilion dv6- 1100so

Om det är nån som har stenkoll på datorer... kolla gärna in den och säg vad ni tycker om prestanda o allt va fan det heter... Jag behöver lite hjälp känner jag...

Nu ska jag åka till bejb. Imorron åker vi dessutom till Västerås. Jag måste packa under dagen. Baddräkt ska med... OH!! Världens sötaste fick jag tag på igår när jag var ute och shoppade lite med Nettizz. =)

Cuteness!!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nettizz

Ja just!

Vad tyckte Alex om baddräkten då?

Den var ju som gjord för dig ju!!!

Ha det gött i Västerås förresten och hoppas det släppr i halsen/lungorna för dig snart!

Kram kram

Postat av: Angelika

Fina saker du köpt!!

Jag åker till eskilstuna på lördag ja, haha inte så långt mellan e-tuna och västrås! Mamma fyller 50 så hon måste firas =)

ha så kul och krya på dig!!

Postat av: annelii

Hej gumms! Hoppas verkligen du känner dig bättre. Ha skoj i Vås nu:) Gillar verkligen dina nyinköpta lampor, sådär härligt moderetro!

Hörs te söndag!! Stoor kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback