Oj då...

Idag har jag vart med Fihja på beachen... ungefär hela dagen. 11-16 kan man säga. Det var varmt. Tur att det fanns lite moln som hjälpte till att svalka lite ibland. Badade gjorde vi tre gånger.. Första gången var det superskönt, andra gången iskallt och tredje gången rätt gött igen. Smörjde in mig ordentligt och klarade mesta delen av kroppen från brännskador. Dock fick röven utstå lite för mycket sol enligt den själv. Så nu har jag sån snygg vit häck med röd rand som bryter av neråt benen. Sexy sexy!! Insmörjning av efter-sol-kräm efter duschen blev det. Överallt! Inte så skönt att sitta kan jag tala om. Och så blev jag lite bränd på ryggen också. Endast övre delen dock, eftersom jag har en baddräkt som täcker ända upp till nedre delen av skulderbladen. Så dä så...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback