För informationens skull...

För att klargöra för dem som inte vet eller förstått: Jag är nu inte singel längre. Den 24 mars blev jag ena delen i ett par som består av mig och Alex. =)

Vi har ju träffats länge, det har känts superbra hela tiden, men vi har gått lugnt fram för vi var skitskraja båda två. Lite för bra för att va sant kändes det som... Men nu är det iaf vi. <3

Igår träffade A min familj. Han och Darina hade redan träffats på bakningskvällen, men annars var det bara nya ansikten. Dominic skulle spela spel med oss direkt, och det slutade med att han kallade A för Lilla Kalle... fråga inte varför, för det vet ingen. =)

Jag missade Let´s Dance-finalen och reprisen också. Min digitalbox hade bestämt sig för att låta bli att spela in det åt mig... alla andra avsnitt spelade den in, men inte finalen. Gulligt va? Aja... jag fick veta vem som vann ändå.

Sen vill jag också informera om min kära spa-konsulent-kamrat Lindas nya blogg, för er som är intresserade av hälsa på olika sätt. Här kan ni kika in på hennes hälsoblogg: http://www.hälsoblogg.com Där kommer jag också finnas med under Träningsprofil. Check it out!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lollo

Grattis till steget att bli ett par! :) Inte fel att ta det lugnt i början tills man vet vad man vill ju ;)

Massa puss o kram gumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback