Kände mig manad...

Fihja hade den här utmaningen på sin blogg och tyckte att alla som kände sig manade ska anta utmaningen. Jag kör!! Alla svar ska börja med första bokstaven i ens namn, Here we go:

1.Vad heter du?: Therese
2. Ett ord på fyra bokstäver? Tiga
3 .Flicknamn:
Tuva
4. Pojknamn: Tom

5. Yrke: Taxichaufför
6. Färg: Turkos
7. Klädesplagg: Tröja
8. Mat:
Tapas
9. Sak i badrummet: Tandtråd
10. Plats/stad: Tokyo

11. En orsak att vara sen: Trasig bil
12. Något man skriker: Ta bort spindeln!!
13. Film: Taken
14. Något man kan dricka: Te
15. Band: Three Days Grace
16. Djur:
Tupp
17. Gatunamn: Tallvägen
18. Bil: Toyota
19. Sång: The drugs don´t work
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Twister

Färdig!! Jag tycker Nettizz och Annie ska anta utmaningen!! Och alla andra som har tid och lust... =)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annelii

Tjoo girlie!

Det där klarade du ju galant:) Kanske använder mig av den på min otroligt nyskapade blogg...så ny att jag ännu inte ger ut adressen:0). Men snart! Puss o kram Sköt(om)dig!=)

Postat av: Annie

Så, nu har jag svarat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback