SPA

Idag har jag jobbat 8-15.30. Efter det ilade jag hem, bytte kläder, slängde mig på cykeln och ilade till gymmet för insspirationskväll för tjejer på Gym-sidan. Killarna hade inspirationskväll på Grupptränings-sidan. Väldigt trevligt och lite skoj också. Jag vann två biljetter till Starke man på lördag... Humm... Vad göra med dem liksom..? Jag ska ju till Örebro då. Och jätteintresserad är jag ju inte heller direkt... Jag ska ange nån som vill följa med också tydligen, så det verkar va namnbundet? Också udda tycker jag... Ska kolla upp det och se om jag annars kan ge bort dem... Nån som vill ha? Eller känner nån som vill ha?

Hur som helst... När jag kom hem lagade jag fantastisk biffwok och sen tog jag en underbar dusch, skrubbade hela kroppen, hade inpackning i håret och sen ansiktsmask på det. Sen har jag gått omkring i morronrock sen dess. A kom förbi en stund, alltid lika skoj. =) Har tittat på Desperate Housewives (såklart)... när det började förflyttade sig A till sitt hem. Jag är lite tråkig när jag ser på TV... Blir liksom lite... off. Men det gjorde inget, han hade tänkt åka då ändå. =)

Nu tänker jag sova. Imorron ska jag till frisör och få till nån frisyr. Eller åtminstone klippa till det lite. Så jag är söt tills jag ska träffa mina flickor på lördag. =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback