The Hives = Bästa live-spelningen EVER!!

Alltså... jag har inte sett så många konserter och spelningar osv... men jag NJÖT AV VARJE SEKUND när The Hives spelade på Nöjesfabriken i fredags! Fy i helvete vilket jävla asbra band de är!! Och fy fan vad jävla kul vi hade!! Tack Annika för den kvällen, den kommer jag minnas forever and ever! Vi kommer nog aldrig glömma Stefan va? Jisses vilken snubbe... helt sanslös!! Och by the way: Howling Pelle skickade mig en slängkyss. Och ja... jag vet att den var till mig... Jag var den enda som härjade precis då, han såg mig, han såg mig rakt i ögonen och skickade dit en slängis åt mig! Jag är bäst! Sen vet ju många att jag och Lena på en kryssning blev raggade på av två av bandmedlemmarna... Jag och The Hives alltså... jag och The Hives... ;-)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback