Fort gick det idag

Fattar inte varför, men dagen har gått väldigt fort idag. Ringde ett gäng samtal imorse, var klar med dem innan 10. Sen påbörjade jag dagens uppgift: att göra inbjudningskort till mamsens kalas. De kommer såklart att bli jättefina, det är ju jag som gör dem. Pappas förra året blev iaf superfina tycker jag själv. Synd dock att jag bara har en laserskrivare för svartvitt, men det blir nog schysst ändå. =) 

Alex kom hem direkt efter jobbet idag. Rätt ovanligt senaste veckan av självklara anledningar. Hur som helst så satt jag en stund vid datorn när han kommit, visade texten och upplägget för kalas-korten och lite annat... Vi blev hypersugna på att resa till Oz, men vet ju att det ändå inte går, så vi fick drömma lite bara. Sen drog vi iväg till återvinningsplacet närmast mitt boende för att kasta lite skit. Sen gick vi direkt till konsum och inhandlade fläskschnitzel som jag panerade. Jag är för övrigt riktigt jävla grym på att panera! Till det gjorde vi en sallad, väldigt gott och syrligt med både äppelcidervinäger och ett äpple i. Mums!! Och nu är klockan massor redan. Alex diskar nu, så jag passar på att skriva av mig lite för dagen. Snart dags för Greys Anatomy. Såklart.

Beställde bilder från Fuji idag. 38 spänn för 59 bilder, de bjuder på frakten. =) Supernice! Här är några av de nyare bilderna som kommer hem i pappersform snart:

 






Puss på mig!
Ciao!!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annie

Halloj!



Hoppas du kryat på dig ordentligt efter op!



Blev mycket inspirerad av att du skickat efter bilder i pappersformat så jag smurfade in på Fuji och shoppade loss för 117 spänn! :) Fina fisken!



Kram på re!

Postat av: Tess

Hehe... gött dä! Det är alltid kul att ha dem utprintade. =)



Jag mår himla massa bättre nu. Blir jobba på fredag. Så nu ska jag bara återfå lite styrka i kroppen. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback