Årlig förkylning?

Nu börjar det... Idag satt ett gäng i föreläsningssalen och hostade... Nu har jag börjat precis. Kittlar rätt ordentligt i halsen. tydligen har några av personalen svininfluensa. De är ju hemma då... men de har smittat mellan varann en del verkar det som. Jag håller tummarna att vår föreläsare klarat sig. Nåt sånt orkar vi inte med i skolan nu. Vi har ju en del att stå i. Imorron kommer grupparbetet att komma igång på allvar. Då drar vi igång den riktiga grejen vi ska köra nu. Egentligen är det ingen "riktig" grej iofs... Bara en kort presentation o så, för att komma igång i själva gruppen, lära känna varann osv. Bilda gruppfeeling. =)

Nu ska jag väl se till att få i mig lite värktabletter och mat. Tacos blir det ikväll. Snart kommer köttfärsen o knackar på dörren. =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback