Pust!!

Nu börjar det lugna ner sig yttepyttelite... Börjat skolan, det är skitintressant!! Väldigt nöjd att jag äntligen tagit tag i det där med pluggandet. Och jag är säker på att jag valde rätt nu. Jag har redan efter de här första två veckorna i skolan insett vilket jobb jag kommer ha framför mig ett bra tag framöver nu. Det är inte BARA att plugga 100% och jobba 72%... Det är ett jävla pusslande med scheman hit och dit. Men jag mår så otroligt jävla bra!! Visst är jag vansinnestrött och stressad, men det känns fantastiskt!!

Eftersom det blev flytt mitt i allt så är det ju extra jobbigt också. Men snart är det ordning hemma också. Jag stortrivs i lägenheten redan, trots det jättelika kaos vi haft hela veckan vi bott här. Faktiskt så stortrivdes jag också redan första kvällen här. Och då kan vi ju verkligen snacka kaos... Då är det rätt!! Alex har grejat här hemma hela helgen under tiden jag jobbat, så snart är det fint och trevligt och vi kan bjuda hem folk. Jag längtar!! =)

Näpp, nu ska jag ta och plocka upp Alex på jobbet, handla lite, sen hem och plocka lite. =)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annelii

Längtar ja me!:)Kikat i garderoben lite efter en passande outfit.

Lycka te me plocki-plockandet framöver..

Stor kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback