Första lediga dagen

Idag vaknade jag strax innan 6... Grattis till mig då... eller nåt. Hur som helst så kunde jag inte somna om, utan tog mig upp strax efter 7. Då började jag leta telefonnummer till några ställen som jag skulle ringa idag. Så nu har jag bokat 30 min Vibrasauna och 90 min helkroppsmassage med fokus på rygg/nacke/axlar imorgon 8.30-10.30. Som jag längtar... har aldrig testat Vibrasauna, så det ska bli intressant.


Utöver det har jag bokat tid för hälsoundersökning och blodgivning, plus att jag krånglat med ComHem och nu ska jag ringa vår nuvarande hyresvärd för att skjuta upp betalning av septemberhyran. Sen har jag diskat monsterdisken, lyssnat på härlig musik, myst med Pixie i knät ute på balkongen, pratat lite med mamsen och bokat upp promenad med Sara och Bella imorgon, skogspromenad blir det. =)
Ja... så den här dagen har jag haft att göra, men har aldrig känt någon press. SÅÅ himla skönt! Snart kommer en tjej och ska titta på lägenheten också, så jag bör väl hinna ringa först och även plocka bort tvätten som hänger i biblioteket och bädda sängen. Gjort på två röda... så ingen fara.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback