Kursstart

Jaha, då var man igång igen. Känns bra. Arbetsrätt börjar jag med, verkar även bli arbetsrätt som inriktning sen... Ska läsa JÖKen på halvtid i vår för att kunna läsa rättsvetenskap C till hösten. JÖKen är Juridisk översiktskurs för övrigt. =)

***
Köpt alla böcker och kompendier redan för att kunna hänga med från starten. Tyckte det verkade som en bra idé att göra så. Den här kursen är på 15 hp och vi har aldrig haft en tenta på en kurs större än 7,5 hp. Då har man ju behövt plugga rätt bra mot slutet, så jag antar att det blir fullt upp konstant ett tag innan den tentan ska skrivas.
***
Sen ska vi ju flytta och greja mitt i allt det där... att det alltid ska missklaffa... Men jag har förberett min kära kurskamrat Sara på att jag kommer befinna mig hos henne och studera mycket av tiden innan tentan för att ha hyfsad struktur på det hela. Det var okej, så det ska nog gå bra.
***
PS. Stjärnorna mellan texterna är där bara för att nåt är fel i webbläsaren som jag använder och vägrar göra mellanrum mellan raderna... så ni får stå ut med stjärnor.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback