Mmmm... stål... mmmm va gott!

Fy i HELVETE!!

Måste koka vattnet innan man dricker det i en vecka framöver pga förra inlägget... Och kokt vatten mina vänner... det smakar tamejfan stål... Och stål är inte så gott, om man frågar mig... Uäääääk rent ut sagt!
MEN... här finns en halv flaska limejuice och nästan en full flaska citronjuice. Så citronvatten funkar alldeles utmärkt nu, även till spinningen. Nästan lite extra fräscht just på passet. =)
Jag är äntligen tillräckligt frisk för att träna (eller det märker jag väl imorron...). Och jag anser att jag har varit riktigt jävla duktig idag. För här har det jävlar i mig pluggats näst intill hela dagen, med paus för matlagning tillsammans med Alex. Sen drog jag iväg på spinning då. Och osannolikt bra gick det, med tanke på den långvariga avsaknaden av träning. Riktigt bra! Endast en låt var lite trög att ta sig igenom, men resten va bara skönt.
Nu ska jag snart släcka framför ögonen, för jag är rätt trött efter den här dagen må jag lova.
Natti på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annelii

Hoppas verkligen det löst sig med vattenproblemen..



Önskar dig och A en underbar dag idag! Sen att fredagen blir mys förståss. Puss & kram vännen

Postat av: Lilpod

Nä fy, stålsmak kan inte vara någe vidare. Inte för att jag ätit stål nångång men det måste smaka pyton! ;) Tack för adressen! KRAM TILL DIG OCH KARLN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback