Snabbsjuk?

Jag blev igår under dagen krasslig. Väl hemma framåt eftermiddagen hade jag även feber. Det hör till ovanligheterna att jag har feber, även när jag är genomförkyld eller nåt annat som brukar ge feber. Huvudvärk utan dess like, halsont och trött som satan.

Imorse när jag vaknade mådde jag piss igen. Huvet värkte ännu mer än igår och halsen kändes öm och tjock. Under dagen har det blivit bättre, men jag är fortfarande konstig i halsen och har en lite dov huvudvärk hela tiden.
Men trots detta har jag lyckats plugga massor idag. Jag är otroligt nöjd med min insats, men jag behöver göra mer inför morgondagen. Det kommer förhoppningsvis inte ta lika lång tid som allt annat tog idag, jag räknar med ca 45 minuter på den uppgiften. Så det kan bli ganska sent ikväll.
Morgondagen bjuder på skoltid 8-15. Hoppas huvudvärken är borta då....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback