Jag är så dålig...

Nu sitter jag med hemtentan. Men samtidigt sitter jag här. Hur bra går det? Inte så bra... Men jag har skrivit och jag håller på än, så jag har ju nåt på gång iaf. Men jag kände ändå att jag behövde rymma från verkligheten en liiiiiten liten stund bara. Jag ska skriva snart. Om max 10 minuter sätter jag igång igen. Promise!

Tänkte träna efter jobbet idag, men orkar inte. Hela kroppen är seg, och jag menar HELA. Huvet är som gelé, benen precis likadana, ögonen vill bara falla ihop och aldrig öppna sig igen. Så är känslan för tillfället. Så kanske är det inte så konstigt att jag kände behovet av verklighetssmitning?
Nä, nu lägger jag ner här så jag får iordningen den där hemtentan. Hoppas ni mår bättre än mig idag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback