Tillbaka igen

Jag har nu gjort mina fyra veckors arbete i maj. Under en tid på 20 dagar genomförde jag 30 pass, fast då räknas dag, kväll och natt för sig. Jag har jobbat dygn osv, därav så många pass. Jag trivdes jättebra där och det kändes lite tråkigt att sluta, men studierna kallade och även sommarjobbet som ska påbörjas i mitten av juni. Det blir bra det här. =)

Idag har Alex en ledig dag och jag också. Så vi får en långhelg ihop, första på länge. Tänkte ta oss en tur till nån rofylld plats och mysa med picknick och bara njuta av solen nån dag... Hoppas vädret fortsätter vara fint bara. Vi gick till bageriet i kvarteret nu på morgonen och köpte nybakt bröd... Helt fantastiskt gott!! Ibland behöver man unna sig den lyxen.
Har lite funderingar på att åka nånstans en weekend i sommar... men kanske får det räcka med Umeå... Vi får se, det blir nog hur som helst spontanresa isåfall. Nu ska det göras ärenden i form av återlämning av böcker till biblioteket, handla kattmat, spana shorts till Alex, eller mig, vem vet... Jag köpte mig ett par jeansshorts i förrgår faktiskt. Riktigt schyssta. Och träningskläder och två sommarlinnen. Kändes bra att fylla på lite, det har inte blivit mycket nytt i garderoben på sistone... men det har vi oss själva att skylla för. Så är det. =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback