Tack, ni lyfter mig högre!

Imorgon smäller det till! Då far jag iväg mot en helg i Stockholm med ett skönt gäng Friskisar! Jag kommer få ändra lite i planeringen med tanke på att jag fortfarande inte är frisk. Men jag är på god väg dit. Dock inte riktigt tillräckligt nära för att gå på två träningspass/dag. Nej, det får nog bli föreläsningar hela dagen på lördag och kanske, kanske ett pass på söndag om det känns okej då. Ska inte utmana ödet, för jag vill fortsätta va frisk när jag väl blivit det.

***
Min käre fästman är nu också en del av Friskis & Svettis (eller sekten, som en del vill kalla det), han i form av gymvärd. Så på måndag ska han göra sitt första pass. Vi hämtade precis kläder för uppdraget - ja han är hemma då han också är genomförkyld (skräll eftersom jag är sjuk). Man ska inte vara helt sängliggande om man är i form för att ta en promenad dock, det har vi lärt oss av läkare sist vi var helt galet sjuka samtidigt. Så vi tog en kort promenad till återvinningen och sen till Friskis. Skulle gissa på ca 2-2,5 km sammanlagt. Sakta gick det, men vi fick kämpa pga motvinden ibland. =)
***
Har redan idag börjat tänka lite annorlunda efter gårdagens insikter och målbilder. Det känns bra! Jag är peppad. Och framförallt tack vare er som muntrar upp och tror på mig. Jag behöver er också, även om jag behöver min egen uppmuntran mest. Så ni lyfter mig högre, det tackar jag enormt för! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback