Barnvecka

Vi har nu en alldeles underbar liten sötnos här hemma för en vecka. Det är min brorsdotter som jag tyckte kunde komma hit och vara med oss nu under min lediga vecka. Har hittills gått hur bra som helst. Hon är ju ett barn, så naturligtvis har det varit lite ledset och lite gnälligt, men absolut inte mycket. Hon är en riktig liten gosis den här damen. Alltid mysigt när hon kryper upp i famnen och kramar mig, bara sådär... Och läggdags har inte heller varit några problem. Jag trivs med den här veckan. Alex trivs också med den här veckan. Får ta tillvara på den, eftersom det lär dröja ett antal år innan vi är där själva.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annelii

Låter mysigt. Får en såklart att reflektera hur det skulle vara att ha så på heltid! ;) Kram vännen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback