Då va man igång igen

Jaha... Nu har det varit så pass fint att jag redan fått till två träningspass den här veckan. Och dessutom börjar vågen och måttbandet på att visa lite lägre siffror igen. Ja, det kan man ju såklart va överlycklig för om man vill, men jag väljer att inte ropa hej riktigt än. För alltid när jag gör det så händer det något oförutsett, som t.ex. att jag blir toksjuk, jag måste jobba/plugga konstant, jag flänger runt i mellansverige som en pingpongboll... eller nåt annat som tar tiden i anspråk. Så nej, nu ska jag bara låta det vara. Se vad som händer då... =)

***
En annan sak som är på gång, det är pluggandet. Jag har ju faktiskt satt igång inför JÖK-tentan, men mer info om det finns på min studieblogg...
***
Och för er som kanske råkat missa det på FB - En bänkdiskmaskin ska alldeles snart få flytta in hos oss. Den ska hämtas ikväll och jag är så glad! Slut på monsterdiskbergen! Underbart! En annan sak som ni kanske missat på FB är min länk till en artikel om sju funna katter som behöver människans hjälp...
***
Magen börjar ordna till sig lite också. Hittat en havregrynssort som jag tycker är GOD att göra gröt på! *kors i taket* Jag har alltid avskytt, ja faktiskt avskytt, havregrynsgröt... Men sen jag testade Havre och Korn-gröt med en mosad banan och lite mjölk, ja då ni! Helt klockrent! Ätit det varje morgon i en veckas tid. Och känner mig inte alls trött på det. Funkar dessutom bra med äppelmos, om man frågar mig. =)
***
Dags att ta en liten slappstund... Har varit på Friskis mellan 6 och 12.30 idag... Först städat, sen tränat. Tycker därmed att jag är värd en liten stunds soffhäng. Ciao!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback