Fantastiskt!

Vi kom ut en sväng igår. Jag fick hjälpa herrn i huset med påklädning och att sko fötterna också. Men det var det värt. Blev väl visserligen ingen bamsegrej, men vi fick lite handlat och framför allt fick han se lite av världen utanför lägenhetens dörr... Det var välbehövligt. =)

***
Idag har jag varit ute på promenad med en tjej. En timme i -7 var faktiskt inte så iskallt som man kan tro. Jag var faktiskt t.o.m. varm om händerna! Och så fort man vände ansiktet mot solen så blev man alldeles varm i själen. Härligt!
***
Det är rally-feber i Karlstad just nu. Ramper och stor bildskärm på Stora torget och där visar de från rallyt mm. Jag har inte helt stenkoll... Men det är säkert roligt. Inte tillräckligt roligt för att JAG ska gå dit för att se det, men säkert för en hel del andra.
***
Middagen tillagade jag redan i förmiddags, för den ska tydligen va som godast när den fått stå ett tag. Så ingen matlagning kvar för dagen heller. Skönt! Det är bara att börja läsa nu då. Inga ursäkter... *pust*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback