Halvbra leder till helbra!

Här ska vi få en ny spis, för just nu fungerar bara två av fyra plattor... Eller, de där som "inte fungerar"... de fungerar, men bara på högsta värme. Det gör mig inte så glad. För enda gången man behöver högsta värmen är om jag ska koka tevatten. Och tevatten kokar jag aldrig eftersom vi har en dubbelbryggare nu för tiden. Så över helgen får vi klara oss med två plattor. Men det gick snabbt vill jag lova. Ringde och felanmälde vid 12 och 1½ timme senare va en snubbe här och tittade på det. Han konstaterade att det inte är nåt att göra åt, utan bara att sätta in en ny. Inte mig emot. Jag tycker om nya och fräscha spisar. =D

***
För övrigt vill jag berätta angående förra inlägget: Jag har diskat nyss. Inget berg, bara en helt vanlig dags disk. Hurra för mig! Se hur länge det håller i sig... Hehehe

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback