Terrordamen??

Idag har det städats här hemma. Och så passade vi på att vädra lite också. Rätt skönt.

***
Fick med Alex på en liten promenad, sen var det bara att luncha för att sen dra iväg på ett spin-pass på medelnivå - INTE det bästa sättet att börja spinna på den nivån efter att inte ha gjort det på en sisådär 3-4 veckor. JISSES!! Jag är genom-mör i benen och hjärnan känns som överkokt potatis... Försökte mig på en liten powernap, men somnade aldrig till. Så kan det gå...
***
Nu fixar vi middag och sen blir det Melodifestivalen. Orka nåt annat... näe, faktiskt inte.
***
Det är för övrigt jättekallt... tycker åtminstone jag. Alex meddelade mig precis att om man tittar in genom fönstret så kan man tro att det sitter en terrorist och smyger framför min dator - Jag har huvtröjan dragen över huvet med håret utstickande:

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback