Jag sitter här...

Jag har ingen motivation alls idag. Jag har sovit som en kratta flera nätter och framförallt har jag väl inte sovit ifatt den där julhelgen och efter det har ju nyårshelgen varit katastrof ur en sömnsynpunkt. Sen kunde jag ju inte tacka nej till extrajobb i helgen som gick eftersom vi verkligen behöver komma ifatt lite där med. Så jag jobbade torsdag-söndag och sov alltså inte ut som jag hade behövt under helgen heller. Och inatt var det kaos, för vad svårt jag hade att somna. Och så vaknade jag flera gånger under natten också. Kul... NOT! Jag är helt slut känner jag.

***
Imorrn ska jag lämna blod kl 11. Det är väl ganska bra tid, hinner sova ut, men hinner också hem för att skriva på min kvalitativa undersökning som ska vara klar i slutet av nästa vecka. Och dagboken som också ska vara klar då. Hej och hå... Jag hoppas på god sömn inatt.
***
Och jag hoppas att den där goda chokladen kommer hem tillsammans med min kära sambo snart... VÄLDIGT snart. Har vart sugen på sån hela dagen, men har gett fan i att gå och köpa. =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback