3 juni: Dag 41 - Shopping och Primi Piatti.

Idag behövde jag verkligen handla matvaror, så jag åkte ut till Maerua Mall, för jag har ingen koll när affärerna stänger på helgen här. Och så ville jag till Superspar som jag älskar att handla på - fräscha grönsaker, kött och en massa europeiska grejer (som jag egentligen inte ens köper, förutom FinnCrisp). Klädaffärerna var också öppna, så en massa reavaror fick också följa med hem. Det är nästan FÖR billigt här. Kommer ju få panik när det ska packas. I och för sig så har nog inte Alex och Tomas med sig så mycket grejer, så får använda plats i deras väskor. Haha...

***
På kvällen åkte vi tillbaka hela gänget till Maerua mall för att äta på Primi Piatti. Åt en fantastisk pizza med mozarella, feta, kyckling och avokado. Sen drack jag en tekanne-drink med hallonsmak. Suverän. Tekannor är deras specialitet. Väldigt gott och superroligt!
Klar för kvällen i ett nytt linne.
***

Tekannedrinken.
***

Smaskens pizza.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback