31 maj: Dag 38 - Poolhäng på Hilton hotel.

Den här dagen var rätt jobbig eftersom min älskade Alex hade blivit sämre igen kvällen innan... Så det blev inte mycket gjort på fm kan man säga. För att försöka lugna mig kom några från gänget och kramade om mig, pratade med mig och så. Det var välbehövligt. Men jag önskade verkligen att jag kunde vara där för honom fysiskt. Att han finns i mina tankar och mitt hjärta hela tiden är inget nytt precis. Men just då kände jag behovet att fysiskt vara där lite extra mycket.

***
Efter jag fått veta att det gick åt rätt håll igen så tänkte jag att jag behövde göra något, så jag hängde med till stan och Hilton hotel där vi solade från 12 och tills solen gick ner. Inte hände det mycket på hudens färgskala ändå, men jag hade också SPF 30, som vanligt. Och fyllde även på under dagen. Åt en club sandwich till lunch och tog en strawberry daiquiri. Poolen ligger högst upp i hotellet och man har fantastisk utsikt såklart. Jag tog mig en väldigt underbar dusch och satte mig sen för att se solen gå ner. Jag satt ensam i säkert en timme innan resten började förflytta sig till samma ställe som mig. Men det var skönt. Vi tog en massa bilder på solnedgången (helt otippat sådär) och en snubbe tog även kort på oss allihop tillsammans.
Jag och min strawberry daiquiri.
***

Christus Kirche/Christ Church
***

Sitter i en megastor korgstol och inväntar solnedgången.
***

Marissa, Kyla, Michaela, Adam, Andrew, Dave, jag, Kait och Steph.
***

Windhoek precis efter solnedgång.
***
Jag hade med mig en ryggsäck med kläder osv till hotellet, men jag behövde verkligen handla efteråt, vilket inte kändes sådär jättebra. Inte världens smartaste drag att gå omkring med rygga här... Och mycket riktigt... Bara sekunder efter att jag pratat med Kyla och Dave i affären kände jag ett litet ryck i väskan, vände mig om och kunde inte avgöra vem som hade rört den. Men slängde runt den till framsidan och hela stora facket var vidöppet! Som tur var så kände jag ju det, så inget hann försvinna... Jag hade ju min nya kamera som jag köpt dagen innan i väskan. Plånboken däremot hade jag i byxfickan. Men shit vad fort det går när de drar igång. Aldrig mer ryggsäck!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback