5 juni: Dag 43 - Hejdå fler av gänget och välkomstfest för Adie.

Vi åkte till flygplatsen redan strax efter 9 eftersom deras flyg lyfte 11.30 och en engelsk kille skulle hämtas. Jag hängde åter med för att säga hejdå. Den här gången blev det ännu tuffare. Tycker väldigt mycket om dem, särskilt två av dem, så det gräts en hel flod ungefär. Jag och Marissa fick kramas en himla massa för att trösta varann. Så vinkade vi av dem och gick till ankomstdelen där vi väntade på Adie. Vi tog oss en varsin cappucino som höll på att bränna tungorna av oss, sen väntade vi. Det tog kanske 30 minuter, sen kom Wadadees nästa gäst genom dörrarna. Adie är alltså engelsman och har ett rufs som är jättegulligt. Vi pratade en himla massa i minibussen på vägen till huset igen. Trevlig kille som också ska skriva sin uppsats här i 8 veckor.

Hejdå fyra fina kanadensare.
***
Väl tillbaka var det lunchdags och jag och Marissa tog oss till KFC som är helt fantastiskt! Tur att jag inte gått dit tidigare. Faktiskt snäppet bättre än Nando´s. Vi köpte oss också varsin fatcake, vilket inte alls var lika fantastiskt. Helt okej, men nja... Inte riktigt min grej kanske.
***
Så kom då kvällens fest, lite spontan, eller faktiskt helt spontan. Alla i huset utom de tyska tjejerna var med och spelade kortspel, skojade och dansade. Min mage fick nåt bryt under kvällen så jag hällde ut mer än hälften av den tredje ciderflaskan. Nu kanske ni tycker att väl inte var så mycket, men de här ciderflaskorna är 660 ml... hahaha...
Emily, Andrew, Shaun och Marissa.
***

Jag med de arbetande pojkarna i huset.
***
Natten spenderades med smärtor och oro över Alex.......

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback