4 maj: Dag 11 - Fullspäckad dag!

Ni förstår inte hur mycket jag har att göra idag. Det är helt otroligt! Började dagen med att morgonpromenaden blev avbokad, sen frukost, sen sola, sen snacka lite med tjejerna, sen göra ingenting, sen fixa lunch, sen snacka lite mer med tjejerna, sen slappa vid datorn. Och det är bara vad som hänt än sålänge. Hård dag det här... ;-P

Om tre timmar glider jag och Hanna iväg för att äta på Joe´s Beerhouse. Jag hoppas verkligen inte att mina förväntningar är högre än de kan leverera! Och efter det, ja då vet jag inte alls vad vi gör. Kanske tar en barrunda, kanske åker hem och ser film? Ingen vet, jag får helt enkelt uppdatera er om kvällens aktiviteter imorgon istället.

Det är alldeles tyst i huset, vi är bara fem tjejer här just nu. Ganska skönt faktiskt. =)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback